to the cart »

Interesting offers:

Hepco & Becker central stand for Moto Guzzi V7 II Scrambler

Order ID 50420400720
More Views

Hepco & Becker central stand for Moto Guzzi V7 II Scrambler

Order ID 50420400720
Description
Shipping & delivery
Mediathek
Product Questions

Hepco & Becker centre stand

Designed to guarantee as much freedom as possible when leaning into bends and to allow the bike to be put on its centre stand with as little effort as possible.

Extremely robust, designed for a perfect fit.
The metal tubing is “made in Germany”, sandblasted and protected by a high-quality powder coating.
Stainless steel tension spring.

Detailed, easy-to-understand installation instructions make fitting simple.

With ABE type approval.

You may also be interested in the following product(s)

Reviews

Write Your Own Review

Hochwertiges und Pass-genaues Produkt
Review by Hubert
Für meine neue Yamaha XSR900 habe ich diesen Hauptständer bei Polo gekauft da Wartungsarbeiten (Reifenwechsel, Kette schmieren oder nachspannen, etc...) wesentlich leichter durchzuführen sind. Die Maschine benötigt, auf dem Hauptständer aufgebockt, weniger Platz in der Garage. Die Bauteile machen insgesamt einen sehr hochwertigen Eindruck und es ist alles was zur Montage benötigt wird dabei. Zum Einhängen der beiden starken Rückholfedern macht es aber Sinn, sich einen Federzieher gleich mit zu bestellen. Der Bausatz ist sehr pass-genau. Die Montage habe ich alleine in rund 1 Stunde geschafft, wobei eine zweite Person natürlich sehr hilfreich gewesen wäre.
Für das Produkt daher eine klare Kaufempfehlung von mir. (Posted on 7/31/2016)